اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

فارس من| آی گپ چالش‌های انتخاب واحد دانشگاه آزادی‌ها را چند برابر کرده است/مسوولین تدبیری کنند

برخی کاربران فارس من با ثبت پویشی از دانشگاه آزاد برای انتخاب آی‌گپ انتقاد کردند.

فارس من| آی گپ چالش‌های انتخاب واحد دانشگاه آزادی‌ها را چند برابر کرده است/مسوولین تدبیری کنند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس‌من با ثبت پویشی در این سامانه از دانشگاه آزاد برای انتخاب آی‌گپ انتقاد کردند.

این کاربران در پویش خود آوردند:

«متاسفانه دانشگاه آزاد اسلامی با انتخاب اپلیکیشن آی گپ به عنوان شبکه اجتماعی داخلی و استفاده از آن برای تایید هویت هنگام ورود به سایت دانشگاه باعث مشکلات فراوانی برای انتخاب واحد و پرداخت شهریه دانشجویان شده است.»

زهرا حاتمی سردبیر این پویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت:‌ برنامه آی‌گپ خیلی کند است و یک زمان‌سنج برای رمز الکترونیکی دارد که زمان آن خیلی محدود است، گاهی تا بخواهیم رمز را وارد کنیم، زمان گذشته و باید دوباره رمز بگیریم و رمز دوم هم با تاخیر ارسال می‌شود.

وی افزود: وقتی برای کار با آی گپ دچار مشکل می‌شویم، دانشگاه پاسخ نمی‌دهد و می‌گوید به کافی‌نت بروید، آی‌گپ انتخاب واحد و پرداخت شهریه ما را استرس‌زا کرده است. پیشنهاد می‌کنیم تا به صورت پیامکی رمز ارسال شود، مگر چقدر هزینه دارد؟

مشکل را از دانشجویان دیگر این دانشگاه هم پیگیری کردیم، علی محمدی دانشجوی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می‌گوید: من به عنوان کاربر سیستم آموزشی آی‌گپ که به سیستم آموزشیار متصل است با ارسال کد مشکلات متعددی دارم، با بالا رفتن ترافیک شبکه سامانه آی‌‌گپ رمزها دچار مشکل می‌شود، همین موضوع انتخاب واحد و پرداخت شهریه را کند و پراسترس می‌کند.

اکرم شیخی دانشجوی دیگری است که می‌گوید: اینترنت دریافتی من از سرعت خوبی برخوردار بود ولی همچنان من با ارور‌هایی از طرف سامانه رو به رو می‌شوم، در فرایند انتخاب واحد و ارسال رمز مشکل دارم و نتوانستم واحد‌های بیشتری در انتخاب واحد اخذ کنم.

دانشجوی دیگری درباره مشکلات سامانه آی‌گپ گفت: من فکر می‌کردم مشکل از اینترنت است و به کافی‌نت رفتم تا انتخاب واحد را انجام دهم ولی در کافی‌نت هم با مشکل دیر آمدن رمز برای ورود به سامانه و تمام شدن مهلت رمز روبه‌رو شدم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول